Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2015 21:54 - Китен ви разказва...
Автор: kitten10 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.02.2015 21:56


                                                     Здравейте аз съм котката Китен,
Това име може да ви се струва станно име ,но за котките това е най-хубавото име...Често съм чувала историята за моето намиране стопаните ми казват ,че още от малко коте съм била късметлиика за разлика от моите връстници.Отрили са ме на 1-ви Юни преди 6години.Била съм малка и безпомощна и много гладна и понеже на вилата им е нямало магазини имали са само чипс и кис.мляко.И така прекарах цялата пролет на вилата и по-късно съдбата ми се усмихна и те ме прибраха.Разбира се колкото и да им бях благодарна аз им нямах пълно доверие и седях зад дивана.Не след дълго аз почнах да съм по-общителна и да им се доверявам макар да избързах малко...Не мога да разбера защо трябва да подлагат котките на това.На другия ден се оказах в бяла зала с непознат човек който явно искаше да ме нарани и беше с нещо остро,но маи ме подценяваха,защото аз вражески...се скрих зад хладилника и очаквах засадата му.Не след дълго видях стопаните си които явно имаха доверие на ТОЗИ и се опитваха да ме измъкнат.Виждаше се,че трябва да се предам.Когато ме извадиха ме сложиха на маса и ме прободоха усетих как животът ме напускаше догато не ми купиха играчка:)...нарекох я жаба.Постояно я къпех и я слагах при храната си,за да похапне.Обаче когатоя оставях във водата тя изчезваше и после се появаше изглеждайки различно.толкова за моите приключения,но спокойно има много още...













                                                                                                                        С обич Китен:D


Тагове:   сладки,   малки,   котета,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kitten10
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5015
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930